Politica de retur

Politica de retur

Sunt exceptate de la retur:

Produsele deteriorate

Produsele susceptibile de a se deteriora sau produse cu termenul de expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă, în cazul în care acestea sunt desigilate (exemple: alimente și cosmetice, etc.);

Produse care (după livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;

Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.


Procedura de denunțare și retur:

PASUL 1

Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 2 modalități:

pe adresa de e-mail: [email protected]

prin formularul de contact din cadrul www.suntbio.ro, selectând secțiunea „Retur”.

PASUL 2

Un operator www.suntbio.ro va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului.

În urma discuției cu departamentul de Relații Clienți se va stabili o zi, respectiv o adresă de la care curierul va prelua coletul pentru retur.

PASUL 3

Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.

PASUL 4

Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul Suntbio, împreună cu formularul de retur. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului. Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.

În caz de colet deteriorat, costul transportului îl vom suporta noi.


has been added to your cart:
Finalizează cumpărăturile