Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Livrări

Când se livrează produsele?

În general, produsele se livrează în 24-48 de ore în cazul comenzilor procesate în cursul săptămânii, până la ora 13:00. Comenzile plasate în weekend se procesează în prima zi lucrătoare a săptămânii. Pentru detalii legate de livrarea comenzii poți apela cu încredere la departamentul nostru de relații cu clienții, îți răspundem cu drag.

Ce fac în cazul în care coletul nu s-a livrat la timp?

În general, coletele pleacă de la noi în cel mai scurt timp posibil. Pot apărea, însă, întârzieri din cauze excepționale (condiții meteo extreme, întârzieri ale curierului din cauza perioadelor aglomerate, spre exemplu), situații în care vei fi anunțat din timp în legătură cu statusul comenzii tale. Noi facem tot posibilul ca tu să primești comanda cât mai repede.

Pot ridica coletul de la sediu?

Coletele se livrează doar prin intermediul serviciilor de curierat, la adresa menționată în comandă.

Există posibilitatea de livrare în afara țării?

Nu, datorită regimului special al unor alimente, nu oferim, încă, posibilitatea livrării în afara României. De îndată ce vom face acest lucru, te vom anunța cu drag.


Comenzi

Cum plasez o comandă?

Informațiile complete și pașii care trebuie urmați pentru plasarea unei comenzi îi găsești AICI.


Plăți

Cum pot plăti?

Orice comandă plasată pe site-ul www.suntbio.ro se poate plăti prin ramburs la curier, ordin de plată, sau prin plata cu cardul (credit sau debit).


Retur

Care este politica de retur?

Politica de retur – suntbio.ro

În conformitate cu O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului. Acest lucru se solicită prin e-mail sau prin formularul de contact, secțiunea „Retur”.

Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere.

Sunt exceptate de la retur:

Produsele deteriorate

Produsele susceptibile de a se deteriora sau produse cu termenul de expirare scurt (exemple: alimente, suplimente alimentare, sucuri, batoane, fructe și legume, etc.);

Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătății sau din motive de igienă, în cazul în care acestea sunt desigilate (exemple: alimente și cosmetice, etc.);

Produse care (după livrare), potrivit naturii lor, sunt inseparabil amestecate cu alte elemente;

Produsele alimentare care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt și sunt sensibile la temperatură, diferențe de umiditate, etc (de exemplu, lăptișorul de matcă) pentru care nu putem garanta depozitarea corectă din momentul în care s-a desfăcut coletul, până la termenul de retur.

Procedura de denunțare și retur:

PASUL 1

Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 2 modalități:

pe adresa de e-mail: [email protected]

prin formularul de contact din cadrul www.suntbio.ro, selectând secțiunea „Retur”.

PASUL 2

Un operator www.suntbio.ro va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului.

În urma discuției cu departamentul de Relații Clienți se va stabili o zi, respectiv o adresă de la care curierul va prelua coletul pentru retur.

PASUL 3

Clientul predă curierului coletul împreună cu toate documentele primite inițial.

PASUL 4

Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul Suntbio, împreună cu formularul de retur. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului.

Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.


Alte întrebări

Aveți un specialist care poate oferi recomandări?

Produsele de pe site-ul nostru sunt prezentate exact cu menționările producătorului, iar informațiile pe care ți le putem oferi sunt strict informațiile pe care le primim de la producători. Pentru tratarea unei afecțiuni sau pentru recomandări în acest sens, te rugăm sa consulți un specialist înainte de achiziționarea oricărui produs din oferta noastră.


has been added to your cart:
Finalizează cumpărăturile